21. februar 2018.

On Tour
19. februar 2018.
Dom kulture Studentski Grad, Novi Beograd

Ponedeljak je bio tmuran, no kako se pokazalo, i odličan dan za druženje sa starim drugarima i grupom On Tour!

Beogradski trio koga čine Vladimir Marinović (gitare), Ivana Smolović (vokali, melodika i usna harmonika) i Marko Ćebić (mandolina, prateći vokal i usna harmonika) svojim nastupom legli su nam "kao kec na deset" i učinili taj dan, odnosno veče, svetlijim, prijatnijim i ugodnijim. Posle izuzetnog nastupa na "Čuka Festu" 2017. godine, On Tour su dokazali da su im takvi koncerti postali pravilo. U većem ali i dalje intimnom prostoru Velike sale DK Studentski Grad, grupu su dočekali poklonici njihove muzike.

Opušteniji ali i dalje magično privlačni Vlada, Ika i Marko su na repertoaru ove večeri imali pesme sa njihovog poslednjeg albuma "Don't it make you want to go home" ("Whispers", "Lorries And Trucks", "Is Your Heart Set On", "Safe Way Home") kao i numere sa prvog albuma ("Hondo", "The Map" i "Penny For Your Thoughts"). Vlada je poprilično "rabio" električnu gitaru, što je po mom mišljenju, celoj svirci dalo poseban "šmek", Ika je kao i uvek bila neodoljiva i šarmantna, a Marko je filigranskom svirkom na mandolini umnogome nadograđivao i obogaćivao zvuk grupe.

Po mišljenju nekih prisutnih upotreba gudača, violine i / ili klavira u nekim pesmama bi dovela do još punijeg i raskošnijeg zvuka, pa sam te utiske preneo i članovima grupe. Da sam bio u pravu pokazalo se kad se pojavio gost večeri, Nenad Pejović, inače gitariste grupe Kanda Kodža i Nebojša. Njegov eksplozivan nastup u dve pesme razdrmao je relativno mirnu publiku što je dovelo do ovacija prisutnih. Kao što nam je Ika na početku nastupa najavila, osim intenzivnijeg korišćanja električne gitare i gosta iznenađenja bila je tu i mogućnost da se "naruče" pesme koje će grupa svirati na bis.

Posle ponovljene jedne kompozicije, Vlada je nagovoren da odsvira nešto od grupe Green On Red ali je kompozicija ubrzo skraćena zbog "razigranog" tonca koji se pri kraju koncerta "zaludeo" upotrebom eha. Grupa je prešla na izvođenje pesme "Winterlong" Neila Younga i uspešno je okončala unatoč "pevačkim bravurama" iz publike. Da li će se to ponoviti na nekom sledećem koncertu, videćemo!
Još jedan bis, još jedna autorska kompozicija i bio je to kraj lepe i dobrodošle večeri.

fotografije & video - nebojša mićković

Beth Hart